6 mei 2007 - Reisverslag uit Hardenberg, Nederland van bennieenannelies - WaarBenJij.nu 6 mei 2007 - Reisverslag uit Hardenberg, Nederland van bennieenannelies - WaarBenJij.nu

6 mei 2007

Door: bennie en annelies

06 Mei 2007 | Nederland, Hardenberg

Hallo allemaal,
nog weer even een berichtje: we hebben al een aantal foto's op de website gezet, maar nog niet van de hele reis een selectie gemaakt. Dit komt nog.
Kunnen jullie alvast kijken...
Met ons gaat het goed, we merken wel, dat we veel slaap nodig zijn en nog veel moeten laten bezinken...
Ik( Annelies) droom veel over de afgelopen weken en Bennie slaapt zo, wanneer hij lekker gaat zitten...
Ook zijn we van plan de mailtjes van de reis evt. nog te voorzien van aanvullingen, omdat het ter plekke niet altijd mogelijk was, om uitgebreider verslag te doen.

groetjes van ons!

• 06 Mei 2007 - 19:57

Martin:

Prachtige foto's, het is wel een schitterende reis geweest. Een hele ervaring. We komen de rest van de foto's snel een keer bekijken. Groeten van uut Vroomshoop

• 06 Mei 2007 - 20:25

Fam. Maathuis:

Fantastisch dat jullie deze tocht hebben volbracht. Neem de tijd om alles te verwerken en na te genieten Prachtige foto`s
    Groeten vanaf de Gele Lis.

• 07 Mei 2007 - 18:52

Jenny:

beste Bnnie en Annelies,
    petje af voor jullie prestatie
    de foto's geven een mooie impressie
    geniet lekker na
    ik verheug mij op jullie verhalen en vond het leuk jullie reis via deze site te volgen.

groetjes
    Jenny