22 maart - Reisverslag uit Hardenberg, Nederland van bennieenannelies - WaarBenJij.nu 22 maart - Reisverslag uit Hardenberg, Nederland van bennieenannelies - WaarBenJij.nu

22 maart

Door: Webmaster

22 Maart 2007 | Nederland, Hardenberg

Hallo lieve mensen,

vandaag een dag van voorbereiding . De laatste dingetjes kopen; b.v. zonnebrandcreme, terwijl het nog sneeuwt in Spanje...
Het er al een aantal dagen, maar tegen het weekend zal het gaan regenen en gaan de temperaturen omhoog.
Dus al we dinsdag aan zullen komen, hopen we, dat alle sneeuw in watr van de bergen af is gestroomd!
Anders wordt het voor ons wel een extra moeilijk begin ; direkt een "bergetappe" en dan ook nog in de sneeuw...
Giteren was voor ons beide de laatste werkdag voor onze reis, en er waren deze week veel mensen die even langs liepen en ons gedag zeiden.
Dat voelt goed! Ook bedankt collega's van BPL voor de mascotte: hij zit al aan mijn rugtas!
En de kuntcommissie ook veel dank voor de leuke envelop met inhoud voor onderweg!
Lienke, een mooie cd en we vinden Gé Reinders beide mooi, toevallig! Bedankt en er staan zeker toepasselijke nummers op!

grotjes van ons beiden

• 23 Maart 2007 - 15:21

Mirjam:

Het klimmen met sneeuw zal moeilijk gaan, maar neem een vuilniszak mee dan is de weg naar beneden wat makkelijker.
    Heel veel plezier.