8 mei 2007 - Reisverslag uit Hardenberg, Nederland van bennieenannelies - WaarBenJij.nu 8 mei 2007 - Reisverslag uit Hardenberg, Nederland van bennieenannelies - WaarBenJij.nu

8 mei 2007

Door: bennie en annelies

08 Mei 2007 | Nederland, Hardenberg

Hallo lieve allemaal.
Nog weer een mailtje van ons.
We beginnen bij te komen, en langzaam ontstaat er weer een gewoon dagritme.
Wel heb ik de neiging, om 's morgens, als ik de vogels hoor, snel uit bed te gaan en een eind te wandelen.
Dat zal snel weer kunnen, want mijn scheenbeen voel ik bijna niet meer. Kan steeds langer lopen zonder pijn...
Verder hebben we nu de foto's bij de juiste mailtjes gezet. Het zijn een selectie.
Als je alleen foto's wilt bekijken, klik dan op foto's links bijna bovenaan in de website.
De mailtjes zijn ook nog hier en daar wat bijgeschreven.
nu is het hele verhaal op de website compleet!
We gaan nu Martijn helpen verhuizen, want het huis is ongeveer klaar.
En dan komt er een nieuwe fase in ons leven: weer met z'n beiden.
Dat zien we gelukkig best zitten, dat komt helemaal goed.
Lekker dat we nog vrij zijn tot 21 mei.
Kunnen we thuis ook nog schoon schip maken en dan weer de draad oppakken...
Groetjes van ons en het heeft veel met ons gedaan, al die belangstelling en mailtjes: lieve mensen allemaal heel veel dank!
Bennie en Annelies.

• 08 Mei 2007 - 12:48

Wim Schott:

Een mooie serie foto's! Heb nu ook gezien wat een meseta is. Vind de boom op foto 131/199 de moeite van het schilderen zonder meer waard! Een kleine correctie: jullie zagen geen salamanders, maar hagedissen; geen amphibiën, maar reptielen. Maar dat mag de pret niet drukken. Ik heb van de serie genoten; het is een fantastische visuele indruk bij jullie berichten.

Groeten,

Wim

• 08 Mei 2007 - 17:17

Addy:

Ik heb zondag al foto's zitten kijken van jullie, wat hebben jullie veel gezien en wat een indrukken opgedaan. Geweldig. Gelukkig hebben jullie nu dde tijd om nog even bij te komen en weer te wennen aan de dagelijkse gang van zaken. Wij zijn ook druk aan 't klussen en schoonmaken bij Elise, ze krijgt een leuk huisje in Heinkenszand. Vrijdag vertrekken we voor een weekje Kreta en daarna hopen we jullie snel te zien en de verhalen te horen en alle foto's te bekijken.
    Liefs vanuit een winderig Zeeland.

• 08 Mei 2007 - 21:06

Greteke:

Hallo Bennie en Annelies,

Zoals jullie zien, bekeek ik niet iedere dag jullie site en kom dan ook nu pas tot de ontdekking dat julie 'allang' weer thuis zijn. Wat zal je moeder heel erg verrast gekeken hebben toen jullie op haar verjaardag kwamen.
    Ook weer heerlijk om thuis te zijn en nog even te kunnen nagenieten voordat julie weer aan het werk gaan.
    Fantastisch dat jullie 700 km hebben gelopen en gezond weer terug zijn en nu weer heerlijk alle luxe te hebben van jullie eigen huis.
    Geniet er nog van en we zien je wel weer op het BPL (zal best even heel erg wennen zijn).

Groeten,

Greteke

• 10 Mei 2007 - 20:57

Jan En Gré:

Heel fantastisch en bewonderenswaardig, om stil van te worden!
    Nog fijne vrije dagen met alle lieven om jullie heen, groeten en liefs uit Borne.

• 14 Mei 2007 - 07:18

Marjan Hofstra:

Hoi lieve annelies.
    Welkom thuis, ik heb zeer genoten van al je mailtjes en ben heel benieuwd naar al je verhalen en foto's.
    Zo te horen heeft het alles gebracht wat je wilde en meer, veel meer.
    Ik ben echt heel erg blij voor je,
    een dikke knuffel van mij, marjan (schilderen) dus.
    liefs.