25 maart - Reisverslag uit Hardenberg, Nederland van bennieenannelies - WaarBenJij.nu 25 maart - Reisverslag uit Hardenberg, Nederland van bennieenannelies - WaarBenJij.nu

25 maart

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

25 Maart 2007 | Nederland, Hardenberg

De laatste dag thuis, voordat we vertrekken. Gisteravond getafeld, het gebruik, dat we doen op oudejaarsavond. Maar Jan-Bart en Niek hadden het gemist dit jaar, dus hebben we het nu gedaan... een mooie gelegenheid!
Het is hier nu mooi weer, maar in de Pyreneëen heeft het tot gisteren nog gesneeuwd. Benieuwd of we erover kunnen , dinsdag...
We gaan wel erg symbolisch weg, gisteren gaf de vaatwasser het en draaide ik de dop kapot van de zeef van de wasmachine. Deze lekt nu, dus er kon niet meer gewassen worden.
Dat probleem schuiven we door naar de achterblijvers, Martijn in dit geval

  • 25 Maart 2007 - 20:52

    Fenny:

    hoi bennie en annelies.sorry maar ik voelde me al niet lekker dus klapte ik dicht bij ons afscheid.wil jullie daarom alsnog heel veel plezier wensen met jullie(zware)tocht.hou van jullie en geniet ervan!!denk aan jullie en ik ga jullie zeker volgen hoor!!
    groetjes en liefs fenny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hardenberg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 November 2007

een half jaar later...

25 Juni 2007

Het laatste mailtje op onze website.

08 Mei 2007

8 mei 2007

06 Mei 2007

6 mei 2007

04 Mei 2007

vrijdag 4 mei 2007

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 29962

Voorgaande reizen:

26 Maart 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: