een half jaar later... - Reisverslag uit Hardenberg, Nederland van bennieenannelies - WaarBenJij.nu een half jaar later... - Reisverslag uit Hardenberg, Nederland van bennieenannelies - WaarBenJij.nu

een half jaar later...

Door: bennie en annelies

Blijf op de hoogte en volg

07 November 2007 | Nederland, Hardenberg

Hallo lieve mensen,

we zijn nu al weer een half jaar thuis.
Onvoorstelbaar dat het alzo lang achter ons ligt, deze grote belevenis!
En nog elke dag is het merkbaar,wordt je weer aan het denken gezet, of is er een herkenning...
Ook hebben we gesproken met mensen die de camino ook liepen, het is één en al herkenning.
We hebben zoveel dingen meegemaakt die zo'n bewustwordingen waren, ongeloofelijk...
Het heeft ons leven echt veel verandert.
Opruiming in ons hoofd, in huis, op het werk, en nieuwe vooruitzichten: ik ga de opleiding therapeutisch tekenen doen, ben aangenomen!
De beslissing om daarvoor te gaan is in Spanje genomen en krijgt nu vorm.
In januari 2008 ga ik starten.
We krijgen af en toe nog mailtjes van medepelgrims uit Zweden en Denemarken en ook zij voelen de verandering in hun leven.
Ook heb ik het boek van Hape Kerkeling gelezen: ik ben er even niet.
Ook herkenning, al sliep hij "luxe"in hotels of prive kamers.
Zelf kan ik begrijpen dat hij er een aantal jaren later nog een boek over schrijft, die drang krijg ik ook meer en meer....
Maar we zien wel hoe de bal rolt!
Voorlopig gaan we op herinneringen teren en de bewustwordingen in ons leven inpassen!

iedereen lieve groeten
van Annelies

  • 08 November 2007 - 08:28

    Hendrina:

    He Annelies,
    Van harte gefeliciteerd!Geweldig dat je aangenomen bent!Volg je hart,blijf bij je zelf dan kun je ontzettend veel mensen tot een voorbeeld zijn!Heel veel succes al het zover is!En geniet van het leven samen met Benny!
    Liefs Hendrina

  • 19 November 2007 - 21:24

    Wim Schott:

    Ik heb weer met veel plezier de foto's bekeken en vind het een prachtig tijdloos oud landschap waar jullie doorheen trokken met heel wat "schilderbare" bomen.
    En . . . behoud het goede van zo'n tocht!

  • 09 Maart 2008 - 18:41

    Fam Bakker:

    hallo Annelies
    Wat kan jij gezellig schrijven
    Ik heb alles gelezen leuk hoor
    groetjes Piet en Ans bakker

  • 22 Oktober 2008 - 13:49

    Johanna Buur:

    Hallo ik heb een vraag ,volgend jaar gaan wij met een groep op weg naarSt de com,is elke dag hetzelfde in de kerk met wierookvat??Eerst alleen op zondag,Nu??

  • 12 Juni 2009 - 08:18

    Z Eshuis-kelder:

    laagjes salade (1 pot selleriesalade 5hardgekookte eieren 1blik ham+1/2 v d saus] 1blik mais 2appels 1blik annanasstukjes +1/2 v d saus en 1prei. voor de saus 300ml yogonaise+1/4 liter slagroom dit alles door elkaar roeren slagroom niet kloppen gr eshuis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hardenberg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 November 2007

een half jaar later...

25 Juni 2007

Het laatste mailtje op onze website.

08 Mei 2007

8 mei 2007

06 Mei 2007

6 mei 2007

04 Mei 2007

vrijdag 4 mei 2007

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 2683
Totaal aantal bezoekers 29951

Voorgaande reizen:

26 Maart 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: