10 april 2007 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van bennieenannelies - WaarBenJij.nu 10 april 2007 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van bennieenannelies - WaarBenJij.nu

10 april 2007

Door: bennie en annelies

12 April 2007 | Spanje, Madrid

Goedemorgen allemaal,
Het is hier net 7 uur geweest en iedereen maakt zich reisvaardig.
We hebben gezelschap van Claire uit Schotland en een man uit Frankrijk,Louis, allemaal last van de benen.
Moeten ook rusten.
We zijn hier gisteren met een taxi ( gedeeld met Claire) naar toe gebracht, anders hadden we nog een hele dag in Burgos moeten blijven...
Dit dorpje is erg leuk en we hadden lekker zonnig weer.
Het is dus geen straf, maar we zijn niet ziek, dus we willen wel,maar...
Gisteravond uit eten geweest met een aantal mensen, die we vanaf het begin steeds zien, dus dat was een gezellig weerzien.
Maar zij gaan allemaal verder, en we komen dus elkaar ws niet weer tegen. Maar wie weet...
Het was gisteren erg gezellig en we hadden nog een bijzondere ontmoeting met een man en 2 vrouwen uit Amsterdam, die hier rond rijden op zoek naar een plek, waar ze een tatoo shop voor pelgrims kunnen beginnen. De man had zijn shop in Amsterdam verkocht.
Een van de vroeuwen zingt in de meidenband Girls just wanna have fun.
Zij blijkt regelmatig in het Podium in Hardenberg op te treden.
Zo zie je maar weer, altijd verassingen als je ze niet verwacht...
En Gre, we eten dus veel spaanse dingen, en het brood is meestal bagettes( bogadillo's), met streekgemaakte kaas en chorizo, enz. En vino tinto, rode wijn bij het pelgrimsdiner.
We zijn al lekker bijgekleurd!
Nou groetjes allemaal uit Spanje

Ben en Annelies

• 12 April 2007 - 08:32

Joke Janssen:

Hallo Bennie en Annelies, wat vervelend dat je zo'n last hebt van je scheenbenen.
    Ik voel met je mee! Wij hopen dat jullie de tocht, snel weer kunnen doorzetten.
    Annelies, ben je al aan het tekenen?
    Je moet nu toch rusten en heb je potloodjes toch niet voor niets meegenomen. Ik kijk naar je tekeningen uit!

veel liefs uit Coevorden

• 12 April 2007 - 09:03

Wim Schott:

Dag Annelies en Ben,
    Hoop dat het snel weer wat beter gaat met het loopwerk, want dat heb je toch wel nodig bij waar jullie mee bezig zijn.
    Gelukkig is het eten van bagettes en chorizo ook een leuke sport.
    En wellicht kun je ook nog wat schilderen onderweg.
    Ik zal ze in Coevorden vanavond vertellen hoe jullie er voor staan, voor zover ze niet "meekijken".
    Goed herstel en veel interessant plezier toegewenst.

Wim

• 12 April 2007 - 16:25

Henny Ribberink:

HALLO Annelies en Bennie,wat leuk om jullie op deze manier tevolgen.Ik hoop dat het goed gaat. Groetjes uit Hardenberg

• 12 April 2007 - 17:50

R+z:

hallo bennie en annelies hier even de hoogenweg doe maar een paar daagjes rustig aan zodat jullie project niet te vroeg moet worden beeindigd maar we hebben 100% zekerheid en vertrouwen dat alles zal worden behaald gr riekus en zwaantje

• 12 April 2007 - 20:34

Fenny:

hoi a+b.Wel balen he dat niet zo lekker gaat met je been Annelies.Maar na een paar dagen rust gaat het vast veel beter.Heb er alle vertrouwen in dat het jullie gaat lukken.Maar ondanks dit tegenvallertje hebben jullie het toch leuk volgens mij!

groetjes van je (schoon)zussie.

liefs en dikke kus

• 12 April 2007 - 21:19

Hans En Hilly:

Hallo benny en Annelies,we hadden jullie een paar dagen niet gevolgd,wegens druk en druk en druk.Maar balen natuurlijk nu je niet verder kunt lopen voorlopig.Kun je nu toch even heerlijk vacantie houden en er over een paar dagen weer tegenaan.
    Maar we kleuren hier ook lekker bij met ongeveer 20 graden.Nou rust heerlijk uit en tot de volgende SMS.
    Groetjes en liefs van de kalmoes

• 13 April 2007 - 12:26

Greta:

vanmorgen sprak ik martijn even en die vertelde van de gedwongen rust, echt balen , we hopen dat je snel hersteld en , dat het samen verder goed mag gaan . hier is het oke
    groetjes de welletjes

• 13 April 2007 - 12:39

Jolanda,geertje:

even een berichtje van ons buro. Wat is een refugio eigenlijk? Hoe is het met de tendinitis, moeten we alvast een plekje voor je reserveren? het is vandaag echt vrijdag de 13e, kortsluiting op de afdeling. morgen gaan we freubelen met marianne, iets van een meter hoog met kokers voor buiten. Heb jij een suggestie wat dat kan zijn? wij zijn zelf erg beniewd wat dat gaat worden.
    verder gaat alles zijn gangetje hier, en veel mooi weer.

groetjes
    geertje d.,lienke, heleen, erna, jolanda
    adios

• 13 April 2007 - 17:14

Mirjam:

Ik hoop dat je been gauw weer opknapt
    en geniet van je rust

• 14 April 2007 - 15:16

Hermien:

Hoi B en A.

We zijn net terug van Schoonebeek van Bloom, we hebben een leuk stuk gemaakt van ongeveer 1 meter hoog, wat je buiten kunt zetten, was een heel gezellige middag.
    Marianne vond het ook heel leuk,
    de foto's zie je wel als je terug bent want Greteke en Geertje hebben nogal wat plaatjes geschoten vanmiddag.
    Het is hier heerlijk weer, je zou zo in de bikini ( wat ik dus NOOIT doe ) buiten kunnen zitten, ik hoop dat het in Spanje daar bij jullie ook zo is.
    En Annelies , kun je je nog een beetje vermaken zo, met die gedwongen rust ?
    Bennie lukt het je nog om haar rustig te laten zitten , ?

Groetjes en hopelijk zijn jullie bij de volgende mail al weer aan de wandel, op naar jullie einddoel,

Liefs
    Hermien