donderdag 3 mei 2007 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van bennieenannelies - WaarBenJij.nu donderdag 3 mei 2007 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van bennieenannelies - WaarBenJij.nu

donderdag 3 mei 2007

Door: bennie en annelies

02 Mei 2007 | Spanje, Madrid

Hallo lieve mensen,
vandaag is het echt het einde van de tocht.
Naar de mis om 12 uur , samen met Peter en Trine, en dan zijn we echt pelgrims-af.
We zijn gisteren naar Finnestera geweest. Het weer was niet mooi, maar het was droog en we hebben onze kleren rituweel verbrand...
Dat deed meer met ons als we gedacht hadden... en hebben nog een traantje weggepinkt samen.
We zagen daar ook anderen terug, die we vaker hadden gezien, zo ook Louis uiT Frankrijk. Hij had gedacht ons niet weer te zien en omhelsde ons en uiteraard foto´s gemaakt en email adres uitgewisseld.
Louis stond daar in de wind met een wapperende gele regencape om ( van 1 euro, vertelde hij ons al eerder). Hij was van alle kanten kapot, maar hij had hem om!
Hij was gelopen van Santiago naar Finnestera, en was van plan om via noord Spanje naar huis te gaan.
Terug in Santiago regende het weer: jullie hebben echt beter weer dan wij hier hoor, maar daar is Gallicie bekend om.
Nu gaan we eens kijke, wat we verder gaan doen.
Dit wordt ons laatste mailtje voorlopig, want nu gaan we lekker relaxen en dan ook een keer de thuisreis maken.
Dat zal voor velen niet zo interessant zijn, dus sluiten we het af. Wel zullen we nog melden hoe het was in de kathedraal. Voorlopig de groetjes van ons beiden en we zien elkaar weer als we in Hardenberg zijn.
O,ja, we zijn trots op Jan-Bart en Majella vanwege een speciale prestatie: zij hebben zich gisteren laten sponseren voor het kankerfonds en hebben zich kaal laten scheren voor 500 euro!
Zij waren het enige echtpaar van degene die meededen, en zijn door de nationale tv gefilmd en met anderen hebben ze 6000 euro binnengehaald!!!
Petje af, kinders!!!
We hopen, dat jullie allemaal en keer langskomen om de foto´s te kijken.We hebben 450 gemaakt, en willen eerst nog effe tijd om er een mooi album van te maken en van uitleg te voorzien...maar we melden ons wel even als we weer thuis zijn LIEFS EN GROETJES VAN BENNIE EN ANNELIES

• 02 Mei 2007 - 12:09

Zwaantje En Riekus:

behouden thuiskomst en gefeliciteerd met jullie enorme prestatie gr zonnige hoogenweg

• 02 Mei 2007 - 18:07

Hermien:

Hoi Bennie en Annelies

Gefeliciteerd met jullie behaalde succes.
    Knap hoor, die prestatie die jullie daar
    hebben neergezet.
    Enne...zeker kom ik langs om de foto's te bekijken.
    Nog prettige dagen verder en tot ziens

Hermien

• 02 Mei 2007 - 19:33

Nollie:

Gefeliciteerd met jullie prestatie!!
    En een goede reis terug.

• 03 Mei 2007 - 14:39

Martha:

Hallo Bennie en Annelies
    Geweldig dat jullie het gehaald hebben. Ik hoorde gisteren wel verhalen van mensen die het traject gefietst hebben, ik hoop jullie gezond weer thuis te zien.
    Martha

• 03 Mei 2007 - 19:57

Geerrie En Gerda:

Bennie en Annelies, We hebben jullie tocht met veel aandacht gevolgd. Proficiat met jullie prestatie. Geniet nog maar even van de rust. Groeten uit Baalder.

• 04 Mei 2007 - 12:16

Arjan (cetra):

Bennie en Annelies,

Klasse gedaan! Heel knap.
    Tot binnenkort.

groeten vanaf de nieuwe haven..

• 08 Mei 2007 - 13:52

Henny En Jitske:

Gefeliciteerd, knap van jullie.
    Leuke foto's trouwens
    We zien je binnenkort wel weer en zijn benieuwd naar je verhalen.

Gr van Henny en Jitske