30 april 2007 maandag - Reisverslag uit Madrid, Spanje van bennieenannelies - WaarBenJij.nu 30 april 2007 maandag - Reisverslag uit Madrid, Spanje van bennieenannelies - WaarBenJij.nu

30 april 2007 maandag

Door: bennie en annelies

30 April 2007 | Spanje, Madrid

Hallo lieve mensen,
allemaal een fijne koninginnedag gewenst en mooier weer, dan wij hier hebben!
En hebben we het goed gehoord, is er weer een prinsesje geboren?
We hoorden het van een iemand uit Denemarken.
Zo zie je maar weer, we horen hier werkelijk geen nieuws, en is het belangrijk.....?
We hebben vandaag de laatste etappe gelopen in een miezerig regentje, dus onze aankomst in Santiago was nattig, maar het werd later toch nog droog.
Daardoor was het niet zo erg mooi, maar de aankomst bij de kathedraal, het einde van de camino, hebben we samen met Peter en Trine uit Denemarken gedaan. We hebben allemaal wel een traantje weggepinkt. Al deed het ons 2 minder dan we hadden verwacht.
We hebben de compostella nu in ons bezit en hebben hiervoor 700 km gelopen ( en een 100 km met de bus). Dus geen 800, maar evengoed een hele kluif!
Het is nu echt voorbij, in de slaapzak slapen en douchen met z´n velen en geen privacy...
We hebben een kamer in een hostal en gaan onze terugreis regelen. Morgen gaan we naar Finnestera met de bus.
Misschien komen we dus nog deze week thuis...
Morgen eerst nog naar de mis, waarin we genoemd gaan worden.
We gaan lekker uitslapen, want we voelen ons soms van die versgebakken ouders, die geen nacht kunnen doorslapen. Maar dan niet van huilende babies, maar van het gesnurk en gerommel van andere mensen. Of omdat het erg warm is op zo´n slaapzaal.
Nu hebben we een fijne, schone kamer met eigen douche en toilet, wat we erg waarderen. Het is in de binnenstad.Lekker overal dicht bij.
We gaan nu eten, dus stoppen met internet.
We proberen nog een keer een berichtje op de website te zetten, maar het kan ook zijn dat het even duurt , en dat we onderweg naar huis zijn.
Alvast iedereen hééél erg bedankt voor de belangstelling en meeleven met ons, we vonden het allebei geweldig! Het heeft ons zeker goed gedaan!
En als we weer thuis zijn, zullen we de verhalen met onze 450 foto´s illustreren.
Groetjes van ons en tot de volgende mail!!!

• 30 April 2007 - 19:19

Martin:

Gefiliciteerd met het volbrengen van deze marathon wandeltocht. Jullie hebben zeker wel een oorkonde verdiend. Nu jullie het eindpunt hebben bereikt zal de opgelopen blessure wel snel genezen. Dus Annelies voordat je weer terug bent in Nederland zul je je wel weer een stuk beter voelen. Maar zoals je je nog wel kunt herrinneren staat de massage tafel klaar. En hoe gaat het dan met mijn kleine broertje. Alles nog heel. Jongens geniet nog even van de dagen en de terug reis. Groeten en we spreken elkaar binnenkort wel weer, hetzij via de mail of face to face.

Tot ziens of spreeks.

• 30 April 2007 - 20:43

Mirjam:

Gefeliciteerd met het halen van jullie tocht.
    Geniet van de laatst dingen

• 30 April 2007 - 21:08

Wim Schott:

Proficiat met het bereiken van de eindstreep; gezien het euvel met het "landingsgestel" nog eens extra een hele prestatie.
    En ook mooi dat waar je het al tijden over hebt gehad nu ook is waar geworden.
    Verander de wereld nog even door een steen in de oceaan te gooien; later kun je op Google altijd terugzien waar dat precies was!
    Alvast een voorspoedige terugreis naar huis gewenst. Het was leuk jullie site te volgen. Groetjes,

Wim

• 30 April 2007 - 21:29

Aly:

Bennie en Annelies, fantastisch jullie hebben het gehaald. Ik vond het ontzettend leuk dat ik via internet jullie belevenissen heb kunnen volgen.
    Geniet nog van de laatste dagen en tot ziens in Hardenberg.

groetjes Aly.

• 01 Mei 2007 - 09:12

Joke Janssen:

Ge-wel-dig!!!
    Gefeliciteerd!
    Het was voor ons elke keer weer een feestje om een berichtje van jullie te krijgen.
    Doe rustig aan.
    Een fijne terugreis en tot snel!

• 01 Mei 2007 - 11:18

Annique:

wauw, wat geweldig dat het jullie is gelukt zeg. Ik vind het erg knap en ik weet zeker dat het mij nooit zal lukken. Hartelijk gefeliciteerd met het volbrengen van jullie tocht. Ik hoop dat jullie een mooie ervaring rijker zijn. Misschien zijn jullie zelfs wel al weer in Nederland met oma's verjaardag...
    groeten, Annique

• 01 Mei 2007 - 12:25

Hendrina En David:

He ex buurtjes!
    Van harte gefeliciteerd met het behalen van deze geweldige prestatie!!!
    Ik kan me er iets bij voorstellen dat je er tegenop ziet om terug te gaan...
    Maar ook hier is het mooi hoor!En geweldig weer!!! En het is toch ook wel weer fijn om mensen terug te zien denk ik!Succes nog even en tot sprekens als wij weer in hardenberg zijn.
    Groeties.

• 01 Mei 2007 - 12:28

Inge:

Echt ontzettend gaaf dat jullie het gehaald hebben (ik had ook niets anders verwacht :o)

Tot gauw weer.

Liefs Niek en Inge

• 01 Mei 2007 - 14:22

Albert En Annie:

Van harte gefeliciteerd met deze geweldige prestatie. WOORDEN SCHIETEN TE KORT.
    We zijn ontzettend benieuwd naar jullie verhalen en de foto's.
    Tot ziens in Olanda.

• 01 Mei 2007 - 19:14

Jan En Gré:

Hallo Kanjers,

Hartelijk gefeliciteerd met het bereiken van Santiago de Compostela, wat een prestatie met een gemiddelde van 25 km per dag door weer en wind over zo'n afstand! We doen het jullie niet na!
    Hopelijk hebben jullie daar nog een paar zulke zonnige dagen als hier, dan kunnen jullie nog heel ver zien wat jullie allemaal gelopen hebben. Allemaal ons petje af!Dank jullie wel voor de mooie reis, nog prettige dagen en een goede thuisreis.
    Groeten en liefs uit Borne.

• 01 Mei 2007 - 19:58

Addy:

Gefeliciteerd, wat een prestatie, maar we hadden niet anders verwacht van jullie. Wel vervelend van je been Annelies, maar jullie kunnen nu uitrusten en nog even lekker genieten van alles, we wensen jullie nog fijne dagen daar en goede reis terug en tot gauw ziens.

Gerrie en Addy

• 01 Mei 2007 - 20:44

Henny Ribberink:

ANNELIES EN bENNIE GEFELICITEERD, MET HET BEHAALDE SUCCES.PETJE AF!
    TOT GAUW IN HARDENBERG, MAAR GENIET NOG MAAR EVEN

• 02 Mei 2007 - 08:21

Ellen, Johan, Nollie:

We zitten hier even naar je site te kijken. Erg leuk om zo een beetje mee te kunnen genieten. We proberen je nu op de voet te volgen via de site.
    Heel veel plezier & geluk & succes !!!