Hallo lieve mensen thuis - Reisverslag uit Cirauqui, Spanje van bennieenannelies - WaarBenJij.nu Hallo lieve mensen thuis - Reisverslag uit Cirauqui, Spanje van bennieenannelies - WaarBenJij.nu

Hallo lieve mensen thuis

Door: bennie en annelies

31 Maart 2007 | Spanje, Cirauqui

hier weer en bericht van ons.

De Pyreneéen hebben we zo ongeveer achter ons gelaten.
Het waren venijnige klimmers en afdalingen, maar de sneeuw ligt achter ons.
We zijn gelopen via Ronchevalles en via Pamplona. Heel mooie oude stad, echt de moeite van het bezichtigen waard!
De avond gegeten met 2 duitsers, een noorse , een deense, en de taal varieert van een beetje frans, engels en duits, en un poco espanol....
Maar de sfeer is geweldig: hulpvaardig en we komen steeds weer nieuwe mensen tegen, en ook al ¨bekenden¨zoals Peter en Trine uit Denemarken, Marvin, een professor uit Amerika, en een paar spanjaarden, enz...
De eerste blaar heb ik nu, een kleintje maar, op een teen, als je het ziet waar we doorheen moesten...

Iedereen de groeten en bedankt voor de mailtjes!!!!
Bennie en Annelies

• 31 Maart 2007 - 17:23

Gea Dillerop:

Heel leuk om jullie dagboek te lezen.
    Ik wil jullie heel veel succes en plezier toewensen.
    groetjes Gea (med. archief Hardenberg)

• 31 Maart 2007 - 17:30

GJ:

Gaaf zeg, kijk elke dag even op jullie site, al aan een rustdag toe? of gaan jullie alle dagen door. Geniet van alles wat je ziet en van elkaar. groetjes GJ

• 31 Maart 2007 - 17:32

Gerrie En Addy:

We vinden het heel leuk om jullie zo te volgen, elke keer weer spannend of er een nieuw berichtje is.Gelukkig zijn jullie de Pyreneeen bijna over, want zo te lezen was dat best wel zwaar, hopenlijk wordt het weer wat beter nu. Liefs en groetjes uit Zeeland.

• 31 Maart 2007 - 17:41

Linda:

Hallo daar.

Ondanks dat de weersomstandigheden nog niet echt geweldig zijn, hebben jullie het volgens mij prima naar jullie zin. Ook wij vermaken ons prima hier. (wij hebben beter weer) Vandaag nog ff wezen klussen bij Martijn en Peter en het schiet mooi op. Geniet van jullie avontuur want voor je weet is het weer voorbij! Tot de volgende mail.

Groetjes en een dikke knuffel.
    Linda

• 31 Maart 2007 - 18:09

Fenny:

leuk om weer wat van jullie te horen en fijn dat het goed gaat en dat jullie het naar de zin hebben en veel andere mensen ontmoeten.veel plezier nog he.
    dikke kus en groetjes van fenny

• 31 Maart 2007 - 19:01

Gerda:

Wat zal dit een geweldige ervaring zijn!
    Zet'm op en geniet er vooral van!
    Als het wat moeilijk is hoef je maar aan de tijdelijkheid van de reis te denken en je gaat weer als een speer! Voor je het weet zit je namelijk weer in Nederland, maar dan wel een prachtige ervaring rijker

groetjes Gerda

• 31 Maart 2007 - 19:04

Zwaantje:

Hoi Benny en Annelies. Fijn dat het zo goed gaat. Leuk om zo mee te lezen waar jullie zijn. Heel fijne wandeltijd zonder verdere blaren gewenst.

• 31 Maart 2007 - 21:30

Zwaantje En Riekus:

hallo bennie en annelies,
    hebben jullie berichtjes gelezen,
    misschien moeten hij het maar een keer met de fiets doen.

we zitten gezellig voor de buis, wensen jullieveel succes.
    we ho-uden contact.

groetjes,
    riekus en zwaantje

• 01 April 2007 - 09:04

Martin:

Prachtig om jullie zo te volgen. HHC heeft verloren van DOS Kampen. Dat je het maar weet. Praten met handen en voeten om iets duidelijk te maken aan andere wereldburgers is toch ook een hele ervaring. Nog veel wandelplezier. Ik kom na de reis wel met de massage tafel langs om de stramheid er uit te strijken.

Knackebröd vanuut Vroomshoop.

• 01 April 2007 - 11:48

Lienke B.:

Hallo Annelies en Bennie, ook zonder foto's kunnen we er ons wel een beetje een voorstelling van maken. De sneeuw ligt achter jullie, aan tafel met allemaal mede-stappers uit allerlei landen... wat een belevenis. Veel succes en plezier, groeten van Lienke

• 01 April 2007 - 16:18

Hermien:

Hoi Bennie en Annelies
    Het is hier prachtig weer, we zijn vandaag in de kassen geweest in Klazienaveen: kom in de kas , was echt heel leuk.
    Blij voor jullie dat jullie nu de pyreneeen gehad hebben, nog iets aan het Spaanse boekje gehad?
    Hablais espanol ??
    De blaar al doorgeprikt Annelies ?
    Jammer dat jullie geen foto's kunnen mailen, maar...dat houden we dan te goed als jullie er weer zijn.
    Geniet er nog maar van daar .

Groetjes
    Hermien

• 01 April 2007 - 20:19

Greta En Jan Harm:

hallo buurjes.
    zo te lezen hebben jullie de smaak al goed te pakken.mooi om op deze manier met jullie mee te "wandelen". veel wandelplezier toegewenst!

• 01 April 2007 - 21:08

Rika:

hallo Annelies en Bennie

Vandaag voor het eerst jullie verslagen gelezen. Erg leuk om jullie zo te kunnen volgen.Dat zal wel eens doorbijten zijn geweest in de bergen. Ik hoop dat er voor jullie nu beter wandelweer aanbreekt.Verzorg je blaar goed, Annelies.
    Tot de volgende berichten.Rika

• 01 April 2007 - 23:26

Tiny:

Ik heb jullie berichten gelezen,toch is dat mooi je bent een beetje bij de tocht aanwezig. Een hele onderneming vind ik het,Ik wens jullie dan ook alle goeds toe tijdens deze tocht.Je ziet toch dat het leven bestaat uit vallen en opstaan he?
    heel veel liefs van;

Tiny Westerbaan

• 02 April 2007 - 09:14

Annette:

Wat een geweldig avontuur maken jullie mee.
    Nog heel veel plezier en leuke contacten en alles wat maar wenselijk en toepasselijk is.
    Groetjes, Annette